Nowe Flisy czyli zieleń, woda i bliskość centrum.

14.08.2017 r. Marcin Monarcha Aktualności z rynku pierwotnego

Marcin Monarcha

AUTOR WPISU
Marcin Monarcha
Ekspert rynku deweloperskiego

Czy poszukując mieszkania zdarzyło Ci się pomyśleć, że miło byłoby zamieszkać wśród zieleni otaczającej budynek, bez widoku sąsiadów na przeciwko, z płynącą za oknem wodą i najlepiej blisko centrum miasta? Przy okazji gdyby to wszystko było w rozsądnej cenie i odpowiednio dobrej jakości? Jeśli tak, to koniecznie sprawdź tę ofertę.

Nowe oferta mieszkań na Flisach, przy ul. Elbląskiej 1 spełnia powyższe założenia.
Budynek zlokalizowany w zacisznym miejscu otoczonym wodą i zielenią, dzięki czemu otwarty widok z okna nigdy nie zostanie przysłoniety sąsiednimi zabudowaniami.
Ślepa ulica zapewnia mieszkańcom ciszę, komfort i bezpieczeństwo zaś bliskość jednego z największych węzłów komunikacyjnych daje pewność szybkiego dojazdu do centrum oraz wyjazdu z miasta bez konieczności stania w korkach. Dobrze przemyślane układy oraz realnie skalkulowana cena stanowią przewagę konkurencyjną oferty na Flisach.
Istnieje możliwość zakupu wybranych mieszkań w programie Mieszkania dla Młodych z puli na 20181 rok.
Planowane zakończenie inwestycji to 1 kwartał 2018.

Marcin Monarcha

AUTOR WPISU
Marcin Monarcha
Ekspert rynku deweloperskiego

Absolwent Executive MBA Międzynarodowego Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył Menedżerskie Studia Deweloperskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy. Trener biznesu i najbardziej doświadczony handlowiec w zespole. W branży inwestycji deweloperskich od 2010 roku. Odpowiedzialny za współpracę z klientami inwestycyjnymi, inwestorami, deweloperami i klientami strategicznymi. Najczęściej pracuje w drugiej linii sprzedaży oraz wspiera proces sprzedaży merytoryczne i techniczne.

Pracując z Marcinem możesz liczyć na:

  • świetną znajomość rynku oraz ogromne zasoby twardej wiedzy i doświadczenia z branży deweloperskiej
  • doskonałą umiejętność rozpoznania potrzeb i oczekiwań klientów
  • kreatywne myślenie, poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań i konkretne podejście do tematu

UDOSTĘPNIJ ARTYKUŁ